Věrnost značce

Korejští zákazníci se jen málokdy drží jedné značky, takže kosmetické společnosti musejí být ve střehu. Prodejci neustále sledují trh a hledají tu nejlepší novou věc. A tak korejský kosmetický průmysl musí rychle vyvíjet nové produkty, aby tato poptávka byla uspokojena. To ovšem také znamená, že to musejí být účinné přípravky, protože jinak se prostě neprodají.

Jak se na nás navalila vlna „zázračné“ korejské kosmetiky, trochu pozapomínáme na vysoce kvalitní kosmetiku z jiných lokalit. Ale v samotné Koreji to tak vůbec není! Zákazníci si automaticky nemyslí, že korejské produkty jsou lepší než jiné a mnoho rodilých Korejců používá luxusní značkovou kosmetiku z USA, Evropy i dalších zemí. V koupelně či v kosmetické taštičce u nich pak najdete směs zdravých a různorodých produktů nejrůznějších značek z domova i ze světa.

Inovace na prvním místě

Korejské společnosti dokážou vyvinout nový přípravek a uvést ho na trh během 6 měsíců. Plně využívají rychle se rozvíjejících technologií a snaží se zůstat vždy o krok napřed před tím, co budou chtít zákazníci. Jde o to, kdo na trh uvede svůj nový produkt nejrychleji.

To znamená, že nenajdete hromadu výrobků, které byly ke koupi už za dob vašich babiček. Větší důraz se klade na nové než tradiční, ale právě to je ten důvod, proč korejská kosmetika dokáže být tak zábavná. Neustále máte co objevovat a nákup kosmetiky může být úplně stejně rozmanitý, jako je třeba nákup nového oblečení.

Roztomilost se naopak nepřeceňuje

Korejské firmy zásadně nepodceňují důležitost obalu. Můžete se od nich i naučit, že soudit knihu podle obalu opravdu nelze. Je úplně v pořádku, když se vám zalíbí tvářenka s kočičími oušky, protože víte, že její obsah bude vysoce kvalitní a rozhodně nebude v kvalitě barviček pro děti, které si případně na ony kočičky hrají.

Tohle je možná trochu přehnané, ale je to skvělý příklad toho, že kvalitní přípravek nemusí působit distingovaně, ale může být roztomilý a hravý. Právě takové výrobky zdůrazňují hlavní myšlenku, a to, že péče o pleť není jen povinnost, je to i zábava. Navíc, některé přípravky používáte denně, mnohdy je nosíte i s sebou. A když se na ně musíte tolikrát podívat, je skvělé, pokud vám dokážou vykouzlit úsměv na rtech. Vše je uzpůsobeno tak, aby péče o pleť byla nejen kvalitní, ale aby vás i bavila.

 

Zdroj: Charlotte Cho: Tajemství krásy Korejek. E-book, Praha, 2019.